• 27-11-2022, 15:32:22
    #1
    Xs cihazım var , ios 16 sürümü ilk çıktığında güncellemiştim fakat cihazımda dokunmatik sorunu oluştu ve kullanılabilecek halde değildi.
    İos 15.7 sürümüne düşürmek zorunda kaldım,bu sürümde tertemiz çalışıyor cihaz
    En son sürümde düzelmişmidir diye merak ediyorum ama cesaret edemiyorum güncellemeye çünkü baya uğraştırıyor.
    Sorunu bilenler ve deneyimi olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim 🙏🏼
  • 27-11-2022, 15:35:27
    #2
    xs son sürümdeyim, sorun yok.
  • 27-11-2022, 15:46:37
    #3
    Cihazın ekranının orjinal oldğuna emin misiniz hocam ?
  • 27-11-2022, 15:48:36
    #4
    timurx01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazın ekranının orjinal oldğuna emin misiniz hocam ?
    evet hocam telefoncuya gösterdim kontrol etti
  • 27-11-2022, 15:55:02
    #5
    enesdrip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam telefoncuya gösterdim kontrol etti
    Orjinal olmayan parçalar ios 16da çok ciddi sorunlar yaratıyor ondan sordum hocam. Bir Apple yetkili servise gösterme şansınız varsa göztermenizi tavsiye ederim.
  • 27-11-2022, 16:22:59
    #6
    16 hep baştan sona sorunlu
  • 27-11-2022, 16:42:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hocam aynı sorun bende de oldu ekranı hiç kullanamadım dokunma kolaylıklarını açıp kullanın ve şuan 15 sürüme tekrar almak için ne yapmam gerek bilgi verir misin