Xs cihazım var , ios 16 sürümü ilk çıktığında güncellemiştim fakat cihazımda dokunmatik sorunu oluştu ve kullanılabilecek halde değildi.
İos 15.7 sürümüne düşürmek zorunda kaldım,bu sürümde tertemiz çalışıyor cihaz
En son sürümde düzelmişmidir diye merak ediyorum ama cesaret edemiyorum güncellemeye çünkü baya uğraştırıyor.
Sorunu bilenler ve deneyimi olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim 🙏🏼