IOS Güncellemesini Hiç Beğenmedim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
IOS Güncellemesini Hiç Beğenmedim
4
●
266
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
IOS Güncellemesini Hiç Beğenmedim
27-11-2022, 11:29:55
#1
CGLR
Arka planda iyi işler başarmışlardır, bilmiyorum ama ana ekrandaki saati bu kadar da gözümüze sokmalarına gerek yoktu. Önceki çok daha güzeldi.
27-11-2022, 11:31:22
#2
Alengirik
Derinlik efekti altif ettiniz mi bir de arka plan sade değiştirip kullanmayı deneyin
27-11-2022, 11:32:07
#3
YellowTiger
Aynen saat görüntüsü çok kötü oldu. Eski görüntü daha iyiydi.
27-11-2022, 11:36:16
#4
CGLR
Alengirik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Derinlik efekti altif ettiniz mi bir de arka plan sade değiştirip kullanmayı deneyin
Derinlik efektini ilk defa sizden duydum☺
27-11-2022, 11:57:43
#5
Cha
Ekranı özelleştirden fontu değiştirebiliyorsunuz hocam. Benimde uygulama isimlerinin arkasına gölge efekti geldi nasıl kaldırıcam bilmiyorum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler