Konu
IOS Güncellemesini Hiç Beğenmedim
27-11-2022, 11:29:55
#1
CGLR
Arka planda iyi işler başarmışlardır, bilmiyorum ama ana ekrandaki saati bu kadar da gözümüze sokmalarına gerek yoktu. Önceki çok daha güzeldi.