• 26-11-2022, 14:32:46
    #1
    Merhabalar konulara yanıt verdiğimde görsel koyuyorum mobilden zahmetli oluyor link yapıştırdığımızda r10 resim olarak gösteriyormu onu ?
  • 26-11-2022, 14:35:07
    #2
    Yüklerken link olarak koymak isterseniz en ustteki şekilde horsel olmasını isterseniz en alttakini koymanız gerekir. Açtığım konulardaki görsellerde kullanıyorum bazen.
  • 26-11-2022, 14:36:09
    #3
    Cevap verdiğiniz yerde Kaynak sekmesi var. Orada yer alan kodu yorum yazarken kaynak sekmesine gelip tekrardan aynı şekilde yaparsanız fotoğraf vs eklemenize gerek kalmaz.
  • 26-11-2022, 14:37:00
    #4
    Kişisel Rütbe
    hocam remi kopyala yapıştır demeniz yeterli link şart değil
  • 26-11-2022, 14:39:36
    #5
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüklerken link olarak koymak isterseniz en ustteki şekilde horsel olmasını isterseniz en alttakini koymanız gerekir. Açtığım konulardaki görsellerde kullanıyorum bazen.
    retnus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevap verdiğiniz yerde Kaynak sekmesi var. Orada yer alan kodu yorum yazarken kaynak sekmesine gelip tekrardan aynı şekilde yaparsanız fotoğraf vs eklemenize gerek kalmaz.
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam remi kopyala yapıştır demeniz yeterli link şart değil
    Teşekkürler hocalarım saolun