Yüklerken link olarak koymak isterseniz en ustteki şekilde horsel olmasını isterseniz en alttakini koymanız gerekir. Açtığım konulardaki görsellerde kullanıyorum bazen.
Cevap verdiğiniz yerde Kaynak sekmesi var. Orada yer alan kodu yorum yazarken kaynak sekmesine gelip tekrardan aynı şekilde yaparsanız fotoğraf vs eklemenize gerek kalmaz.
hocam remi kopyala yapıştır demeniz yeterli link şart değil
Teşekkürler hocalarım saolun