Muayeneye gidiyorum acil destek arkadaşlar ?
11
●462
- 26-11-2022, 12:01:13Üyeliği durdurulduRuhsat götürmen yeterli gerisini akışına bırak
- 26-11-2022, 12:06:05istasyona girmeden egzoz emisyonu yaptırmıs olmalısın , istasyona gir randevu saatinden once orda bankomatlar var sıranumarası al sıran gelince ruhsatı ver paranı yatır. sıra numaranı al aracını o giriş kısmına koy sıranı bekle sıran gelince aractan in onlara bırak kendini. aracının elektronik aksamını ellemediysen,parklara başka ışık bağlamadıysan,stepnen,ilk yardım cantan , yangın tüpün varsa ve yürüründe sıkıntı yoksa, arac yazılımlı değilse,bütün lambaların yanıyorsa , sorun yok
- 26-11-2022, 12:11:23ben 2 defa muaneye gittim 2 sinde de eksikti hafif kusurlu geçmiştim.webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
