• 26-11-2022, 11:58:54
    #1
    Arkadaşlar merhaba, saat 2 de araç muayenem var. İlk kez gideceğim. Yanımda götürmem gereken belgeler ve unutmamam gereken şeyler nelerdir ? Bilenler aklına geleni yazabilir mi acaba ? Teşekkürler.
  • 26-11-2022, 12:01:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ruhsat götürmen yeterli gerisini akışına bırak
  • 26-11-2022, 12:01:32
    #3
    Yangın söndürme tüpü, ilk yardım çantası gibi çantalar oluyor ya onun olması gerekiyor. Bir miktarda para gerekiyor, ekstra bir şey götürmenize gerek yok
  • 26-11-2022, 12:03:42
    #4
    Kurumsal PLUS
    İlk Yardım seti. Yangın tüpü. Kemerleri bağla hepsi çalışıyor mu dene. Kısa uzun far kontrol et. Stepne var mı onu kontrol et.
  • 26-11-2022, 12:05:57
    #5
    Egzos emisyon testini de yaptırıp gidin. Orada biraz kara duman gördüklerinde onay vermiyorlar.
  • 26-11-2022, 12:06:05
    #6
    istasyona girmeden egzoz emisyonu yaptırmıs olmalısın , istasyona gir randevu saatinden once orda bankomatlar var sıranumarası al sıran gelince ruhsatı ver paranı yatır. sıra numaranı al aracını o giriş kısmına koy sıranı bekle sıran gelince aractan in onlara bırak kendini. aracının elektronik aksamını ellemediysen,parklara başka ışık bağlamadıysan,stepnen,ilk yardım cantan , yangın tüpün varsa ve yürüründe sıkıntı yoksa, arac yazılımlı değilse,bütün lambaların yanıyorsa , sorun yok
  • 26-11-2022, 12:08:34
    #7
    Araçta amerikan park vs varsa geçmiyor bilgin olsun
    • webisyo
    webisyo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-11-2022, 12:09:12
    #8
    @Saye; @Weknow; @YsYavuz; arkadaşlar sadece ilk yardım setim eksik şuan. Hafif kusurla geçemez miyim ? :/
  • 26-11-2022, 12:11:23
    #9
    webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Saye; @Weknow; @YsYavuz; arkadaşlar sadece ilk yardım setim eksik şuan. Hafif kusurla geçemez miyim ? :/
    ben 2 defa muaneye gittim 2 sinde de eksikti hafif kusurlu geçmiştim.
    • webisyo
    webisyo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.