istasyona girmeden egzoz emisyonu yaptırmıs olmalısın , istasyona gir randevu saatinden once orda bankomatlar var sıranumarası al sıran gelince ruhsatı ver paranı yatır. sıra numaranı al aracını o giriş kısmına koy sıranı bekle sıran gelince aractan in onlara bırak kendini. aracının elektronik aksamını ellemediysen,parklara başka ışık bağlamadıysan,stepnen,ilk yardım cantan , yangın tüpün varsa ve yürüründe sıkıntı yoksa, arac yazılımlı değilse,bütün lambaların yanıyorsa , sorun yok