Arkadaşlar merhaba, saat 2 de araç muayenem var. İlk kez gideceğim. Yanımda götürmem gereken belgeler ve unutmamam gereken şeyler nelerdir ? Bilenler aklına geleni yazabilir mi acaba ? Teşekkürler.