• 24-11-2022, 22:43:48
    #1
    Arkadaşlar merhaba ben iphone 12 64 yurt dışı kayıtlı cihaz almıştım fakat bugün 4 ay süresi doldu. Teknosacell'de esim özelliği yokmuş bana tavsiye verir misiniz kullananlar şuan nasıl kullanıyor ? napıyorsunuz
  • 24-11-2022, 22:50:14
    #2
    3000 tl ye alabilirim teli hocam daha işe yaramaz
  • 24-11-2022, 22:50:46
    #3
    Turkcell'de var hem teknosacell nedir allah aşkına...
  • 24-11-2022, 22:51:37
    #4
    Hocam hatti taşıyın yada teli kaydedin
  • 24-11-2022, 23:03:39
    #5
    oRainy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 tl ye alabilirim teli hocam daha işe yaramaz

    https://www.youtube.com/watch?v=VdHOG7d_GCU
  • 24-11-2022, 23:06:21
    #6
    3600 tl ye kayıt yaptır. veya okadar vermem diyorsan 950 lira gibi bir ücrete geçiçi kayıt yapıyorlar ama ne zaman kapanır belli olmuyor. şahsen ben yaptırdım ama risk tabi