Konu
Yurt Dışı telefonum hk.
24-11-2022, 22:43:48
#1
xqty
Arkadaşlar merhaba ben iphone 12 64 yurt dışı kayıtlı cihaz almıştım fakat bugün 4 ay süresi doldu. Teknosacell'de esim özelliği yokmuş bana tavsiye verir misiniz kullananlar şuan nasıl kullanıyor ? napıyorsunuz