Arkadaşlar merhaba ben iphone 12 64 yurt dışı kayıtlı cihaz almıştım fakat bugün 4 ay süresi doldu. Teknosacell'de esim özelliği yokmuş bana tavsiye verir misiniz kullananlar şuan nasıl kullanıyor ? napıyorsunuz