• 22-11-2022, 22:38:59
    #1
    Selam Arkadaşlar,

    Çocukluğumda atari salonunda oynadığım ve çok sevdiğim bir oyun vardı ismi vendetta bu oyunu bilgisayarıma nasıl kurabilirim ? Bilgisi olan var mı Cevaplara +R10 verilecektir.
  • 22-11-2022, 22:41:40
    #2
    emülatör kullanmanız gerek,bilgisayar için atari emülatörü yazarsanız çıkar youtubeda videoları
  • 22-11-2022, 22:45:00
    #3
    Hocam steamda RetroArch ı indirin, internetten de oyunların nes dosyasını indirip RetroArch ile çalıştırabillirsiniz
  • 22-11-2022, 22:48:53
    #4
    Neo Geo Oyunları diye arat Google da Smilator diye arat Yandex de de aratabilirsin.
  • 22-11-2022, 23:08:30
    #5
    Jhielaph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam steamda RetroArch ı indirin, internetten de oyunların nes dosyasını indirip RetroArch ile çalıştırabillirsiniz
    nes dosyalarını nerden indirebiliriz?
    adventure island 2 isimli oyunun nes dosyasını bulabilirseniz atma şansınız var mı ?
  • 22-11-2022, 23:11:13
    #6
    Birazdan bu konuyla ilgili bir başlık açayım arkadaşlar. İsteyen herkes faydalansın.