Selam Arkadaşlar,

Çocukluğumda atari salonunda oynadığım ve çok sevdiğim bir oyun vardı ismi vendetta bu oyunu bilgisayarıma nasıl kurabilirim ? Bilgisi olan var mı Cevaplara +R10 verilecektir.