• 21-11-2022, 22:31:13
    #10
    emircn2k adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım işlemcinin 100% kullanım da herhangi bir sorun yok yani teşekkürler.
    hocam yazdığımı yanlış anlamışsınız gpuyu %100 kullanırsanız sorun olmaz demiştim, cpu kullanımının %100 olmaması gerek. işlemcinizin sıcaklığı 95 - 100 derecelere gelirse sistem otomatik olarak kapanır. eğer biosunuzda o ayar açık değil ve sistemi kapatmazsanız işlemci yanar veya çevredeki parçalar zarar görebilir. işlemcinizin sıcaklığını kontrol etmenizi öneririm
  • 21-11-2022, 22:38:10
    #11
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zararlı değil mi ?
    Eskiden Windows Xp de bu şekilde baktığımızda anında, fişi çekmiş gibi, kapanıyordu.
    Hayır, aksine bu şekilde kapatmak en sağlıklısı oluyor. Bu şekilde yapmazsanız sistem aslında Uyku modunda oluyormuş gibi kapanıyor. Bu sebeple sistem daha hızlı açılıyor ama dediğim şekilde kapatırsanız sistem kendini tamamen kapatır.
  • 21-11-2022, 22:43:04
    #12
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, aksine bu şekilde kapatmak en sağlıklısı oluyor. Bu şekilde yapmazsanız sistem aslında Uyku modunda oluyormuş gibi kapanıyor. Bu sebeple sistem daha hızlı açılıyor ama dediğim şekilde kapatırsanız sistem kendini tamamen kapatır.
    üstte belirttiğim gibi hızlı açılmasının nedeni güç ayarlarındaki hızlı başlatma seçeneğinin açık olması. zaten bu ayar açık olduğu için çalışma süresi günlerce açıkmış gibi görünüyor. bilgisayarı kapatıp ardından power supplyı kapattıktan sonra pc start tuşuna ardarda biraz bas çek yapıp statik enerjiyi attıktan sonra bi sorun olmaz
  • 21-11-2022, 22:48:01
    #13
    dawu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yazdığımı yanlış anlamışsınız gpuyu %100 kullanırsanız sorun olmaz demiştim, cpu kullanımının %100 olmaması gerek. işlemcinizin sıcaklığı 95 - 100 derecelere gelirse sistem otomatik olarak kapanır. eğer biosunuzda o ayar açık değil ve sistemi kapatmazsanız işlemci yanar veya çevredeki parçalar zarar görebilir. işlemcinizin sıcaklığını kontrol etmenizi öneririm
    Anladım hocam,
    GPU kullanımı burada mevcut mu acaba birde sıcaklığı şöyle atayım ;
  • 21-11-2022, 22:49:54
    #14
    emircn2k adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam,
    GPU kullanımı burada mevcut mu acaba birde sıcaklığı şöyle atayım ;
    İşlemci sıcaklığınız normal fakat cpu kullanımınz neden %100 anlamadım. işlemler kısmına girip ekran görüntüsü atabilir misiniz?
  • 21-11-2022, 22:50:27
    #15
    emircn2k adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam,
    GPU kullanımı burada mevcut mu acaba birde sıcaklığı şöyle atayım ;
    ve bu ayar doğru mu?
  • 21-11-2022, 22:51:26
    #16
    dawu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemci sıcaklığınız normal fakat cpu kullanımınz neden %100 anlamadım. işlemler kısmına girip ekran görüntüsü atabilir misiniz?
  • 21-11-2022, 22:51:38
    #17
    emircn2k adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ve bu ayar doğru mu?
    bi sıkıntı yok hocam.
  • 21-11-2022, 22:53:14
    #18
    emircn2k adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lolde ekran kartı kullanımı düşük oluyor zaten, bir sıkıntı yok. yazılımsal bir sorun olabilir. ekran kartı sürücü güncellemesi yaptınızmı? ayrıca işlemciye hiç ayar çektinizmi? overclock vs. ve oyunu hangi çözünürlükte oynuyorsunuz