ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu zararlı değil mi ?
Eskiden Windows Xp de bu şekilde baktığımızda anında, fişi çekmiş gibi, kapanıyordu.
Hayır, aksine bu şekilde kapatmak en sağlıklısı oluyor. Bu şekilde yapmazsanız sistem aslında Uyku modunda oluyormuş gibi kapanıyor. Bu sebeple sistem daha hızlı açılıyor ama dediğim şekilde kapatırsanız sistem kendini tamamen kapatır.