SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır, aksine bu şekilde kapatmak en sağlıklısı oluyor. Bu şekilde yapmazsanız sistem aslında Uyku modunda oluyormuş gibi kapanıyor. Bu sebeple sistem daha hızlı açılıyor ama dediğim şekilde kapatırsanız sistem kendini tamamen kapatır.
üstte belirttiğim gibi hızlı açılmasının nedeni güç ayarlarındaki hızlı başlatma seçeneğinin açık olması. zaten bu ayar açık olduğu için çalışma süresi günlerce açıkmış gibi görünüyor. bilgisayarı kapatıp ardından power supplyı kapattıktan sonra pc start tuşuna ardarda biraz bas çek yapıp statik enerjiyi attıktan sonra bi sorun olmaz