• 21-11-2022, 19:53:36
    #1
    Merhaba
    Telefonumda bir anda şebeke gitti hattı görmüyor.

    Imai kaydı yaptırmamıştım ımai kapansa sinyal yok sembolü müzik çıkıyor acaba yoksa hat yok sembolü mü bilen cevaplayabilirmi ona göre götürücem
  • 21-11-2022, 20:41:31
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    e devlet üzerinden ime sorgulayın derim hocam belki cihazınızın süresi bitmiş olabilir
  • 21-11-2022, 21:36:53
    #3
    noasmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e devlet üzerinden ime sorgulayın derim hocam belki cihazınızın süresi bitmiş olabilir
    Süresi yazıyormu ki hocam bitti bitmedi diye