Merhaba
Telefonumda bir anda şebeke gitti hattı görmüyor.
Imai kaydı yaptırmamıştım ımai kapansa sinyal yok sembolü müzik çıkıyor acaba yoksa hat yok sembolü mü bilen cevaplayabilirmi ona göre götürücem
Kapanan şebeke hakkında
2
●76
- 21-11-2022, 21:36:53Süresi yazıyormu ki hocam bitti bitmedi diyenoasmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle