Merhaba
Telefonumda bir anda şebeke gitti hattı görmüyor.

Imai kaydı yaptırmamıştım ımai kapansa sinyal yok sembolü müzik çıkıyor acaba yoksa hat yok sembolü mü bilen cevaplayabilirmi ona göre götürücem