Konu
Kapanan şebeke hakkında
21-11-2022, 19:53:36
#1
MRHK
Merhaba
Telefonumda bir anda şebeke gitti hattı görmüyor.
Imai kaydı yaptırmamıştım ımai kapansa sinyal yok sembolü müzik çıkıyor acaba yoksa hat yok sembolü mü bilen cevaplayabilirmi ona göre götürücem