• 21-11-2022, 09:52:49
    #1
    Arkadaşlar merhaba, aracımın akü lambası sürekli yanıyor. Ancak herhangi bir arıza yok. Haftasonu muayeneye girecek, akü lambası sürekli yanıyor diye kalır mı? Yoksa geçer mi ? Teşekkürler.
  • 21-11-2022, 10:01:24
    #2
    Muhtemelen problem olmaz. Babamın partner'ı var devir saati çalışmıyor muayeneden geçiyor 2 defadır.
  • 21-11-2022, 10:02:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Google'a sizin için sordum;
    Aracın elektrik ile çalışan tüm sistemler, gerekli enerjiyi aküden almaktadır. Örneğin far, korna ve radyo bu sistemlerden bazılarıdır. Araç muayenelerinde ise far ve korna kontrol edilmektedir. Akü arızası sebebiyle bu sistemlerde bozulma olacağından araç muayeneden geçmeyecektir.
  • 21-11-2022, 10:03:22
    #4
    Geçirmezler.
    Akünün neyi var? Biraz uzun yol yapın, şarj olur ve lamba söner belki
  • 21-11-2022, 11:35:14
    #5
    hocam akü işareti yanıp sönmüyor ise muhtemelen şarj dinamosunda sorun vardır bir süre sonra şarj edemeyip sizi yolda bırakacaktır zaten, bence şarj dinamonuzu kontrol ettirin