Arkadaşlar merhaba, aracımın akü lambası sürekli yanıyor. Ancak herhangi bir arıza yok. Haftasonu muayeneye girecek, akü lambası sürekli yanıyor diye kalır mı? Yoksa geçer mi ? Teşekkürler.