• 20-11-2022, 19:34:44
    #1
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Merak ettiğim bir şey var bilenleriniz var mı bu forum sitesinin adı neden r10 bir anlamı var mıdır?

    (Bu arada profil r10 profil resmimde şu an ne gözüküyor sizde ben de ana sayfada gif oynuyor konu üzerinde eski bir koyduğum resim var ss ile atabilecek var mı)
  • 20-11-2022, 19:36:19
    #2
    Bildiğim kadarıyla zamanında Ronaldinho için kurulmuş bir konuda okumuştum.
  • 20-11-2022, 19:37:01
    #3
    Platin üye
    Recursively one o 'nun kısaltılmışı. Siteyi ilk kuranlar gemi imalathanesinde çalışıyorlarmış, bu bilindik bir gemici terimidir.

    Edit: Profil fotoğrafınızda bir tane solucan kendi parçasından kopartmış tükürmek üzere.
  • 20-11-2022, 19:39:55
    #4
    merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Recursively one o 'nun kısaltılmışı. Siteyi ilk kuranlar gemi imalathanesinde çalışıyorlarmış, bu bilindik bir gemici terimidir.

    Edit: Profil fotoğrafınızda bir tane solucan kendi parçasından kopartmış tükürmek üzere.
    hadi canım sende )))
  • 20-11-2022, 19:41:17
    #5
    Profilinizde Patrick Yıldız ağzını sallayarak yemek yiyen bir gif var
    İyi Forumlar