Konu
Neden r10? Merak ediyorum
20-11-2022, 19:39:55
#4
Haymac
merner adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Recursively one o 'nun kısaltılmışı. Siteyi ilk kuranlar gemi imalathanesinde çalışıyorlarmış, bu bilindik bir gemici terimidir.
Edit: Profil fotoğrafınızda bir tane solucan kendi parçasından kopartmış tükürmek üzere.
hadi canım sende
)))