• 20-11-2022, 11:35:59
    #1
    Merhaba, ekran kartı alacağım fakat istediğim model malesef bütçe aşıyor o yüzden 2. el almak istiyorum bu durumda bir ilana rasladım mining kesinlikle yapılmamıştır vs diyor tabi fakat sözdede olabilir almaya karar verdiğimi düşünürsek nasıl mining de kullanılmış kullanılmamış anlayabilirim bir bilgisayar tamircisine gitsem ücretini versem bu konuda bize yardımcı olur mu acaba fikirleriniz nedir ?
  • 20-11-2022, 11:40:48
    #2
    Hangi kartı alacağınıza karar verdiniz mi. Yeni nesil bir kart ise miningde kullanılması bile herhangi bir sorun teşkil etmez. Yıllarca mining yapmış biri olarak söyliyim. Anlık kullandığım 1080 ekran kartım 2 yıl mining yapıp bıraktıktan sonra kullanmaya devam ettiğim karttır bir sorun yaşamadım performansından.

    Tabi mining yapılan kart alın demiyorum ama şöyle düşünün 1 yıl önceden faturalanmış bir kart alıcaksanız. Miningte kullanılması çok sorun teşkil etmez. Fakat 1080 gibi çok eski kart alıcaksanız 4 5 yıl mining de kullanılmış olabilir. Ped sorunu yaşayabilirsiniz. Değiştirilmesi gerekir.

    Bu benim şahsi bildim düşüncem herhangi bi bilime dayalı değildir.
  • 20-11-2022, 11:42:36
    #3
    3080 var elimde, elden teslim edebilirim gel al istersen test et. Bende kasa yok ama getirirsen denersin. Piyasadaki kartlardan aşağıda satıyorum 11 ay kullanıldı sadece. Kutusunda yeni sahibini bekliyor.
  • 20-11-2022, 11:44:22
    #4
    chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3080 var elimde, elden teslim edebilirim gel al istersen test et. Bende kasa yok ama getirirsen denersin. Piyasadaki kartlardan aşağıda satıyorum 11 ay kullanıldı sadece. Kutusunda yeni sahibini bekliyor.
    Detaylı bir bilgi verirmisinz özel mesaj yollayarak istediğim model değil fakat belki düşünebilirim
  • 20-11-2022, 11:46:21
    #5
    ekran kartı üzerinde mining yapılıp yapılmadığını anlamak imkansız gibi birşey, tanıdık birinden olmadığı sürece 2.el ekran kartı almanızı önermem çünkü gerek etherhumdaki düşüş gerekse etherium algoritmasındaki değişiklikten sonra kazım işlerinde %70 %80e yönelik düşüşler yaşandı, bu nedenle insanlar elindeki ekran kartlarını satıyor.
  • 20-11-2022, 20:35:09
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, ekran kartı alacağım fakat istediğim model malesef bütçe aşıyor o yüzden 2. el almak istiyorum bu durumda bir ilana rasladım mining kesinlikle yapılmamıştır vs diyor tabi fakat sözdede olabilir almaya karar verdiğimi düşünürsek nasıl mining de kullanılmış kullanılmamış anlayabilirim bir bilgisayar tamircisine gitsem ücretini versem bu konuda bize yardımcı olur mu acaba fikirleriniz nedir ?
    https://www.r10.net/ikinci-el/344346...acirmayin.html

    Şu şekilde kartlar var düşünürseniz.
  • 20-11-2022, 20:36:45
    #7
    burakgungor8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/ikinci-el/344346...acirmayin.html

    Şu şekilde kartlar var düşünürseniz.
    ürün alındı teşekkürler.
  • 23-11-2022, 18:43:30
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürün alındı teşekkürler.

    Benim de böyle bir düşüncem var.Ne yaptınız hocam ? neye karar verdiniz.
  • 23-11-2022, 19:45:32
    #9
    esme4125 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de böyle bir düşüncem var.Ne yaptınız hocam ? neye karar verdiniz.
    Ben normalde ikinci el istediğim modeli almak istiyordum fakat 2. ele güvenemedim sıfır aldım bir düşüğünü aldım birazda zaman sorunum var sizin zaman sorununuz yoksa 2.elde alabilirsiniz.
    • esme4125
    esme4125 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.