Hangi kartı alacağınıza karar verdiniz mi. Yeni nesil bir kart ise miningde kullanılması bile herhangi bir sorun teşkil etmez. Yıllarca mining yapmış biri olarak söyliyim. Anlık kullandığım 1080 ekran kartım 2 yıl mining yapıp bıraktıktan sonra kullanmaya devam ettiğim karttır bir sorun yaşamadım performansından.

Tabi mining yapılan kart alın demiyorum ama şöyle düşünün 1 yıl önceden faturalanmış bir kart alıcaksanız. Miningte kullanılması çok sorun teşkil etmez. Fakat 1080 gibi çok eski kart alıcaksanız 4 5 yıl mining de kullanılmış olabilir. Ped sorunu yaşayabilirsiniz. Değiştirilmesi gerekir.

Bu benim şahsi bildim düşüncem herhangi bi bilime dayalı değildir.