• 19-11-2022, 11:39:45
    #1
    Merhabalar,

    Ben mühendisim ve maalesef İngilizce konusunda çok zayıfım. Bu yüzden İngilizcemi geliştirmek istiyorum. Yaklaşık 1 yılım var, yurt dışı projelerimiz başlayacak. 1 yılda yaklaşık A2 seviyesinden, B1 veya B2 seviyesine net bir şekilde gelmeliyim.

    Uzaktan eğitim ve birebir canlı olarak önerdiğiniz bir kurs veya bireysel eğitim veren kişi var mı? Alıp, faydasını görenler varsa lütfen paylaşabilir mi?

    Ayrıca amacım gramer öğrenmek değil konuşmak ve anlayabilmek.
  • 19-11-2022, 11:44:04
    #2
    mesajım bulunsun hocam bende araştırma içerisindeyim. Kolaylıklar dilerim.
  • 19-11-2022, 11:46:27
    #3
    Ben de merak ediyorum gerçekten mesajım bulunsun
  • 19-11-2022, 12:13:39
    #4
    Mesajım bulunsun.
  • 19-11-2022, 12:24:38
    #5
    Grammer ağırlıklı kuralcı eğitimler yerine konuşma odaklı eğitimler alın cambly gibi pek çok sistem var araştırmanı öneririm.
  • 20-11-2022, 09:39:19
    #6
    Bende Cambly almayı düşünüyorum.