Merhabalar,
Ben mühendisim ve maalesef İngilizce konusunda çok zayıfım. Bu yüzden İngilizcemi geliştirmek istiyorum. Yaklaşık 1 yılım var, yurt dışı projelerimiz başlayacak. 1 yılda yaklaşık A2 seviyesinden, B1 veya B2 seviyesine net bir şekilde gelmeliyim.
Uzaktan eğitim ve birebir canlı olarak önerdiğiniz bir kurs veya bireysel eğitim veren kişi var mı? Alıp, faydasını görenler varsa lütfen paylaşabilir mi?
Ayrıca amacım gramer öğrenmek değil konuşmak ve anlayabilmek.