Bu platforma aracilik sistemi gelse guzel olur bence insanlar birbiriyle ticarer yaparken ucretler araciya verilir hizmet alininca araci odeme geçer
aracida komisyonunu alir
bence güzel
r10 a tavsiyem var
11
●510
- 18-11-2022, 22:14:50
- 18-11-2022, 22:16:58bencede hocam d0landirilma olayi tamamen biter araciyi dümene getirmek isteyende ban yerExcrimes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2022, 22:24:47Yalnız bu çok büyük bir sorumluluk. Binlerce ticari işleme kaç aracı gerekir? Aracilara ne kadar güvenilir? Aracılık bedava mi olacak? Vs vs uzarda gider. O nedenle yönetimin pek olumlu bakacağını düşünmüyorum.VipHouseMedya bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.