Yalnız bu çok büyük bir sorumluluk. Binlerce ticari işleme kaç aracı gerekir? Aracilara ne kadar güvenilir? Aracılık bedava mi olacak? Vs vs uzarda gider. O nedenle yönetimin pek olumlu bakacağını düşünmüyorum.