Konu
r10 a tavsiyem var
18-11-2022, 22:14:50
#1
DigitalTrade
Bu platforma aracilik sistemi gelse guzel olur bence insanlar birbiriyle ticarer yaparken ucretler araciya verilir hizmet alininca araci odeme geçer
aracida komisyonunu alir
bence güzel