• 18-11-2022, 22:14:50
    #1
    Bu platforma aracilik sistemi gelse guzel olur bence insanlar birbiriyle ticarer yaparken ucretler araciya verilir hizmet alininca araci odeme geçer
    aracida komisyonunu alir
    bence güzel
  • 18-11-2022, 22:15:46
    #2
    Kesinlikle süper olur
  • 18-11-2022, 22:16:40
    #3
    Aylardır belki senelerdir olan bir tavsiye. Bundan r10 da kâr eder. Muhakkak düşünmüşlerdir.
  • 18-11-2022, 22:16:58
    #4
    Excrimes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle süper olur
    bencede hocam d0landirilma olayi tamamen biter araciyi dümene getirmek isteyende ban yer
  • 18-11-2022, 22:17:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle Katılıyorum 👍
  • 18-11-2022, 22:18:38
    #6
    BELLİ MİKTARIN ÜSTÜNDE olursa süper olur gerçekten
  • 18-11-2022, 22:19:33
    #7
    Aracı da r10 olsa mesela? Ya da yönetimin belirleyeceği üyeler. Güven açısından çok iyi olur.
  • 18-11-2022, 22:24:47
    #8
    Yalnız bu çok büyük bir sorumluluk. Binlerce ticari işleme kaç aracı gerekir? Aracilara ne kadar güvenilir? Aracılık bedava mi olacak? Vs vs uzarda gider. O nedenle yönetimin pek olumlu bakacağını düşünmüyorum.
    • VipHouseMedya
    VipHouseMedya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-11-2022, 22:26:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Daha Önce Bu Konuya benzer 100lerce konu açıldı hep cevap aynıydı