Merhaba arkadaşlar yabancı birinden swift ödeme alacağım. Kafama takılan bir soru var.
İsmimde ü harfi var. Gönderen kişi bunu (u) olarak yazdığında transferin ulaşması konusunda bir problem yaratır mı yoksa Ü olarak yazmak zorunda mı ?
Swift'te türkçe karakter yardım
4
●126
- 16-11-2022, 22:05:29
- 16-11-2022, 22:21:24Teşekkür ederim hocam. İnternette araştırdım bir şey bulamadım o yüzden sormak istedim. Sanırım sürekli kullanıyorsunuz swiftte sorunsuz kullandığınız hangi banka var acaba ? bazılarında yüklü miktarlarda sorun çıktığını duydummehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2022, 22:23:24Banka olarak değil ama satış yapıyorum banka swift bilgilerimi giriyorum yolluyorlar. Miktar derken x.xxx dolardan > miktarlar aldım.emilysupplier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2022, 22:24:11Tamamdır teşekkür ederim tekrardan sağolunmehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle