• 16-11-2022, 22:05:29
    #1
    Merhaba arkadaşlar yabancı birinden swift ödeme alacağım. Kafama takılan bir soru var.
    İsmimde ü harfi var. Gönderen kişi bunu (u) olarak yazdığında transferin ulaşması konusunda bir problem yaratır mı yoksa Ü olarak yazmak zorunda mı ?
  • 16-11-2022, 22:17:18
    #2
    Regnos.com
    Merhaba sıkıntı olmuyor diye biliyorum. O şekilde defalarca yurtdışından ödeme aldım. Sistem izin vermiyordu karakterlere ç yi c yapıyordum . Ama sıkıntı olmadı hiç.
  • 16-11-2022, 22:21:24
    #3
    mehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba sıkıntı olmuyor diye biliyorum. O şekilde defalarca yurtdışından ödeme aldım. Sistem izin vermiyordu karakterlere ç yi c yapıyordum . Ama sıkıntı olmadı hiç.
    Teşekkür ederim hocam. İnternette araştırdım bir şey bulamadım o yüzden sormak istedim. Sanırım sürekli kullanıyorsunuz swiftte sorunsuz kullandığınız hangi banka var acaba ? bazılarında yüklü miktarlarda sorun çıktığını duydum
  • 16-11-2022, 22:23:24
    #4
    Regnos.com
    emilysupplier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam. İnternette araştırdım bir şey bulamadım o yüzden sormak istedim. Sanırım sürekli kullanıyorsunuz swiftte sorunsuz kullandığınız hangi banka var acaba ? bazılarında yüklü miktarlarda sorun çıktığını duydum
    Banka olarak değil ama satış yapıyorum banka swift bilgilerimi giriyorum yolluyorlar. Miktar derken x.xxx dolardan > miktarlar aldım.
  • 16-11-2022, 22:24:11
    #5
    mehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka olarak değil ama satış yapıyorum banka swift bilgilerimi giriyorum yolluyorlar. Miktar derken x.xxx dolardan > miktarlar aldım.
    Tamamdır teşekkür ederim tekrardan sağolun