Merhaba arkadaşlar yabancı birinden swift ödeme alacağım. Kafama takılan bir soru var.
İsmimde ü harfi var. Gönderen kişi bunu (u) olarak yazdığında transferin ulaşması konusunda bir problem yaratır mı yoksa Ü olarak yazmak zorunda mı ?