mehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba sıkıntı olmuyor diye biliyorum. O şekilde defalarca yurtdışından ödeme aldım. Sistem izin vermiyordu karakterlere ç yi c yapıyordum . Ama sıkıntı olmadı hiç.
Teşekkür ederim hocam. İnternette araştırdım bir şey bulamadım o yüzden sormak istedim. Sanırım sürekli kullanıyorsunuz swiftte sorunsuz kullandığınız hangi banka var acaba ? bazılarında yüklü miktarlarda sorun çıktığını duydum