• 15-11-2022, 23:36:40
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı geceler arkadaşlar tatil modundan erken çıkabiliniyor mu r10 kullanan bir dostum kendini tatil moduna almış fakat şimdi geri açmak istiyor belirtilen süre dolmadan nasıl açabilir ?
  • 15-11-2022, 23:40:11
    #2
    Çıkamıyor diye biliyorum.
  • 15-11-2022, 23:41:51
    #3
    HizliResim.Net
    Dios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı geceler arkadaşlar tatil modundan erken çıkabiliniyor mu r10 kullanan bir dostum kendini tatil moduna almış fakat şimdi geri açmak istiyor belirtilen süre dolmadan nasıl açabilir ?
    Merhabalar,
    Kayıtlı mail adresi ile detay@r10.net adresine mail göndersin yardımcı olalım
  • 15-11-2022, 23:46:02
    #4
    hemen iletiyorum kendisine hocam teşekkür ederim bilgilendirme için.