Hayırlı geceler arkadaşlar tatil modundan erken çıkabiliniyor mu r10 kullanan bir dostum kendini tatil moduna almış fakat şimdi geri açmak istiyor belirtilen süre dolmadan nasıl açabilir ?
Merhabalar,
Kayıtlı mail adresi ile
detay@r10.net adresine mail göndersin yardımcı olalım