• 12-11-2022, 18:56:08
    #1
    Herhangi bir ücret yatırmadan ticaret puanı kazanabilir miyim?
  • 12-11-2022, 18:56:50
    #2
    Ticaret puanı ücretle satılmıyor. Kazanmak için adı üstünde Ticaret yapmalısın!
  • 12-11-2022, 18:56:53
    #3
    Hayır, yasak bu şekilde.
  • 12-11-2022, 18:57:04
    #4
    al sat yapabilirsiniz... ticaret puanı bu şekilde yapabilirsiniz..
  • 12-11-2022, 18:57:09
    #5
    Az önceki konunuza da yazdım.

    Ticari konu açmadan, konu altına yaptığınız yorumlar veya özel mesaj yoluyla yapabileceğiniz başvurularla iş alarak da ticaret puanı kazanabilirsiniz. İlla bir satın alım yapmanıza gerek yok.
  • 12-11-2022, 19:58:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yapıyoruz ama kimse vermiyorki ticaret puanı adama 2 haftadır söylüyorum başında söyledim kardeşim senden tek istediğim puan ver konu acamiyorum diyorum tamam diyor kayboluyor. İşini görünce sevine sevine gidiyor ama.
  • 12-11-2022, 20:30:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Herhangi bir mal ve hizmet alım satımı yaparak trade kazanıyorsunuz. Rica minnet ile trade alınmıyor üstat. Benden veya herhangi bir R10 üyesinden ürün veya hizmet aldığında sorunsuz aldıysan ve ödemeni gerçekleştirdiysen teşekkür babında olumlu ticaret puanı (trade) veriyoru(m)z ...