Yapıyoruz ama kimse vermiyorki ticaret puanı adama 2 haftadır söylüyorum başında söyledim kardeşim senden tek istediğim puan ver konu acamiyorum diyorum tamam diyor kayboluyor. İşini görünce sevine sevine gidiyor ama.