• 09-11-2022, 18:14:11
    #1
    Başlıkta belirttiğim gibi; Borcumu Ödediğim Halde Kapatılmayan Dava!

    Borcumu ödeyeli 2 hafta oluyor. 2 hafta içerisin de 4-5 kere hukuk bürosunu arayıp, ''bu davayı ne zaman kapatacaksınız'' diye sormuşumdur.
    Her seferin de, ''Bu hafta veya bugün içerisin de kapatacağız'' diyip oyalıyolar.

    Dava şuan halen açık, e-devletim de görünüyor.
    NE YAPABİLİRİM BANA BİR AKIL VERİN..
  • 09-11-2022, 18:18:34
    #2
    Dava dosyanızın bulunduğu adliyeye giderek dosyayı oradan kapattırmayı deneyebilirsiniz. eğer ki ödemelerinizi sisteme işledilerse orda görüntülenir fakat haciz vb. bir durum var ise hacizlerin kaldırılması malesef ki biraz uzun sürüyor
  • 09-11-2022, 18:19:13
    #3
    Merhaba en yakın icra müdürlüğüne gidip kapatabilirsiniz
  • 09-11-2022, 18:20:48
    #4
    ödemeyi kredi kartıyla uyap üzerinden mi yaptınız.
  • 09-11-2022, 18:20:52
    #5
    kblycay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dava dosyanızın bulunduğu adliyeye giderek dosyayı oradan kapattırmayı deneyebilirsiniz. eğer ki ödemelerinizi sisteme işledilerse orda görüntülenir fakat haciz vb. bir durum var ise hacizlerin kaldırılması malesef ki biraz uzun sürüyor
    evet hocam e-devlet de haciz diye görünüyor. Yani beklemeli miyim şuan için?
  • 09-11-2022, 18:20:52
    #6
    Firmadan Borcu Yoktur Yazısı Talep Edin İcra Dairesine Gidin Dilekçeyi Sunun Harçlandırma Çıkacaktır Borç Tutarına Göre. Ya bunu ödemelisiniz. yada karşı tarafa söyleyip ödettirmeniz gerekiyor. arkasından hesaplarınızda yada taşınmazlarınızda bulunan haciz var ise bir dilekçe vereceksiniz aynı gün 15 dk içinde işlem kapatılacaktır.
  • 09-11-2022, 18:21:01
    #7
    Kapatma harcını yatırmadıysanız 2 sene kendi kendine düşmesini beklerler.
    Yüzde %3,45 gibi birşey olması lazım.
    Onun dışında kendin düşürmek için yapacak bir şeyin yok. Karşı tarafın parayı ve harcı aldım diyip harcı ödeyip bildirim yapması gerekiyor.
  • 09-11-2022, 18:22:26
    #8
    OnurAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapatma harcını yatırmadıysanız 2 sene kendi kendine düşmesini beklerler.
    Yüzde %3,45 gibi birşey olması lazım.
    Onun dışında kendin düşürmek için yapacak bir şeyin yok. Karşı tarafın parayı ve harcı aldım diyip harcı ödeyip bildirim yapması gerekiyor.
    Hocam 850tl olan borcu. 1900tl olarak ödedim. kapatma harcı falan da içindedir bence ?
  • 09-11-2022, 18:24:29
    #9
    Bencesiyle olmuyor. Uyaptan bak

    Tam adı tahsil harcı makbuzu. Son eklenen evraklarda vardır.