Başlıkta belirttiğim gibi; Borcumu Ödediğim Halde Kapatılmayan Dava!
Borcumu ödeyeli 2 hafta oluyor. 2 hafta içerisin de 4-5 kere hukuk bürosunu arayıp, ''bu davayı ne zaman kapatacaksınız'' diye sormuşumdur.
Her seferin de, ''Bu hafta veya bugün içerisin de kapatacağız'' diyip oyalıyolar.
Dava şuan halen açık, e-devletim de görünüyor.
NE YAPABİLİRİM BANA BİR AKIL VERİN..