Kapatma harcını yatırmadıysanız 2 sene kendi kendine düşmesini beklerler.
Yüzde %3,45 gibi birşey olması lazım.
Onun dışında kendin düşürmek için yapacak bir şeyin yok. Karşı tarafın parayı ve harcı aldım diyip harcı ödeyip bildirim yapması gerekiyor.
Hocam 850tl olan borcu. 1900tl olarak ödedim. kapatma harcı falan da içindedir bence ?