• 05-11-2022, 16:32:56
    #1
    Merhaba arkadaşlar görüşlerinizi almak istedim, benim bir sitem vardı adsense ban yedi ve neredeyse 4 aydır hiç bir şekilde onay alamıyorum politika hatası veriyor artık onay almayı denemeyi bırakıp 301 yapmalımıyım? Hatrı sayılır bir hiti ve kazanç getiriyordu ban yemeden önce.
  • 07-11-2022, 16:28:02
    #2
    Ban acılmaz hocam. Geçmiş olsun. Hit olan siteler genelden kolay ban yemez illegal bir olay vardır. Devam ederse muhtemelen yeni sitede ban yar. Dikkat edin.
  • 07-11-2022, 17:35:27
    #3
    City57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ban acılmaz hocam. Geçmiş olsun. Hit olan siteler genelden kolay ban yemez illegal bir olay vardır. Devam ederse muhtemelen yeni sitede ban yar. Dikkat edin.
    Adsense değiştirmiştim uk adsense geçmiştim, pin onayını vs yaptırınca ban yedi ondan şüpheleniyorum.