Merhaba arkadaşlar görüşlerinizi almak istedim, benim bir sitem vardı adsense ban yedi ve neredeyse 4 aydır hiç bir şekilde onay alamıyorum politika hatası veriyor artık onay almayı denemeyi bırakıp 301 yapmalımıyım? Hatrı sayılır bir hiti ve kazanç getiriyordu ban yemeden önce.