• 05-11-2022, 12:29:45
    #28
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurallara bakarsak arama hakkı olabilir veya olmayabilir.
    Ama ben gerçekten herkes adaletli şekilde yaklaşıp aranması taraftarıyım.
    Bazı polislerimiz gıcıklık olsun diye yapıyor, bazıları kendini tatmin etmek için yapıyor
    Bunlara bende karşıyım.
    Ama gerçekten ülkenin refahı ve huzuru için böyle kontrollerin yapılması taraftarıyım.
    Tek çekince yerim yanımda kız arkadaşım, anam, bacım varken böyle sert arama değilde karşıda kini zor duruma sokmayacak arama yapsın yeter.
    Onun haricinde gençleri vs. araması bana göre güzel bir şey.

    Hatta çok daha ileri gideyim.
    Hele ülke şu durumda iken her evden çıkanı didik didik aramaları gerekmektedir. Çünkü ülkeme kimin girdiği, kimin çıktığı belli değil.
    İstanbul'un her yerinde yabancı uyruklular silah çatışmasına giriyor.
    Teröristi var, haini var. Birazcık arındırılması gerektiği taraftarındayım.
    aynı fikirdeyim
  • 05-11-2022, 12:35:55
    #29
    sanırım bakalilir hocam yaşadığım bölgede sık sık denetleme oluyor bu tarz sadece bu durumda cüzdanı kendisi değil sizin kontrolünüzde incelemeleri gerekiyor cüzdanını ver bakacağım deme hakları yok çanta vs hepsinde geçerli. Çarşamba günü 2 bira içip eve giderken çevirmeye denk geldim promil 0.47 çıkınca polis arkadaşlar kabullenemeyip arabanın kaputuna kadar açıp aradılar bende oturup sigaramı içtim izledim sadece.
  • 05-11-2022, 12:38:04
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Normalde hakları var
    Üst aramada belli miktar para var dedim cüzdan kabariktir ( esrar, eroin, kokain cüzdana koyabilriler ondan şüphelenip) cüzdana bakmak ister normal bunlar
  • 05-11-2022, 12:45:54
    #31
    vatandaşlık bilinci, hukuk, insani değerler ve özgürlükten bir nebze anlamayan bir kaç kişi arasın ne olacak canını mı alacak demiş. tamam o zaman canımızı almayacaksa özel hayata müdahale edecek her şeye izin verelim. ayda bir kaç kez evimizi arasınlar, sosyal medya hesaplarımızı takip etsinler şifreleri polislerde olsun ne olacak, cüzdan araması yetmez canımızı da alacak değil çırıl çıplak soyup baksınlar ne olacak. yazık gerçekten.
  • 05-11-2022, 13:04:44
    #32
    samutm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vatandaşlık bilinci, hukuk, insani değerler ve özgürlükten bir nebze anlamayan bir kaç kişi arasın ne olacak canını mı alacak demiş. tamam o zaman canımızı almayacaksa özel hayata müdahale edecek her şeye izin verelim. ayda bir kaç kez evimizi arasınlar, sosyal medya hesaplarımızı takip etsinler şifreleri polislerde olsun ne olacak, cüzdan araması yetmez canımızı da alacak değil çırıl çıplak soyup baksınlar ne olacak. yazık gerçekten.
    bir uyuşturucu satıcısının sizin çocugunuza satmak üzere sakladığı uyuşturucuyu cüzdanında muhafaza eden adamın elindeki malzemeye nasıl ulaşacak polis ?
    bu kadar düz düşünmemek gerek.

    sosyal medya avukatlarından öğrendiklerinizden ibaret değil hayat.
    azılı bir suçlu, bir uyuşturucu satıcısı, bir tacizi, bir kaçaki bir terörist ihbarı alınmış olabilir.
    bu yasa dışı isimler sizin kimliğinize de bürünmüş olabilir polis bunu bilemez.
    ne kadar detaylı kontrol sorumlu vatandaş için o kadar güvenli bir sosyal hayat demektir. polis cüzdanıma baksa ne olur istediği gibi bakabilir.
    bu tip durumlardan her zaman suçlu olanlar rahatsız olur.
  • 05-11-2022, 14:12:10
    #33
    Bir de ciddi ciddi hakları yok yazanlar var ya .Bir ara Tekirdağdayken bir polis aracındaki polislerin bir aracın tekerini söktürüp arama yaptığını bile gördü bu gözler.
    Nereye arayamıyormuş .Bir de izin mi alacak bunun için ? İhbar geldi mi adamın donuna kadar arar.İstediğin yere şikayet et hiçbirşey yapamazsınız.
  • 05-11-2022, 14:27:11
    #34
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir uyuşturucu satıcısının sizin çocugunuza satmak üzere sakladığı uyuşturucuyu cüzdanında muhafaza eden adamın elindeki malzemeye nasıl ulaşacak polis ?
    bu kadar düz düşünmemek gerek.

    sosyal medya avukatlarından öğrendiklerinizden ibaret değil hayat.
    azılı bir suçlu, bir uyuşturucu satıcısı, bir tacizi, bir kaçaki bir terörist ihbarı alınmış olabilir.
    bu yasa dışı isimler sizin kimliğinize de bürünmüş olabilir polis bunu bilemez.
    ne kadar detaylı kontrol sorumlu vatandaş için o kadar güvenli bir sosyal hayat demektir. polis cüzdanıma baksa ne olur istediği gibi bakabilir.
    bu tip durumlardan her zaman suçlu olanlar rahatsız olur.
    Ne alakası var kardeşim insanın kişisel cüzdanın aranması rahatsız edici bir durum zaten polis bunun farkında dışarda cüzdana bakamayacağını biliyor lakin karakola götürüp orada detaylı arama yapabiliriz sizi uğraştırmak istemiyoruz diye konuyu bağladı zaten benim asıl sorduğum soru buydu bu yasada böylemi diye ama nedense herkes kişisel yorumunu ortaya koyuyor 😐
  • 05-11-2022, 14:30:16
    #35
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de ciddi ciddi hakları yok yazanlar var ya .Bir ara Tekirdağdayken bir polis aracındaki polislerin bir aracın tekerini söktürüp arama yaptığını bile gördü bu gözler.
    Nereye arayamıyormuş .Bir de izin mi alacak bunun için ? İhbar geldi mi adamın donuna kadar arar.İstediğin yere şikayet et hiçbirşey yapamazsınız.
    Sabıka kaydım ve herhangi bir şey yok zaten polis dışarıda cüzdana bakamayacağını biliyor karakola götürüp orada arama hakkımız var sizi uğraştırmak istemiyoruz diyerekten konuyu bağladı. Benim sorduğum konu bu yasa da böylemi ( sizin dediğiniz çok ayrı bir olay ) normal rutin bir çevirmeden bahsediyoruz.
  • 05-11-2022, 14:49:56
    #36
    ferhatpetek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabıka kaydım ve herhangi bir şey yok zaten polis dışarıda cüzdana bakamayacağını biliyor karakola götürüp orada arama hakkımız var sizi uğraştırmak istemiyoruz diyerekten konuyu bağladı. Benim sorduğum konu bu yasa da böylemi ( sizin dediğiniz çok ayrı bir olay ) normal rutin bir çevirmeden bahsediyoruz.
    Polis şüphelendiği birini arayabilir.Rutin çevirmede cüzdana kadar normalde aramaz ama dediğim gibi polisden polise de değişiklik gösterebilir ama kanundaki yerini pek bilmem ama genelde arıyorlar.Kendinden emin biri de zaten polise hiçbir şekilde zorluk çıkarmamalıdır.Adamların görevi o sonuçta.
    Örnek bir trafik polisi istese her türlü ceza yazacak bir şey bulur ama çoğu öyle sık denetleme yapmaz olağan dışı bir şey olmadıktan sonra.