vatandaşlık bilinci, hukuk, insani değerler ve özgürlükten bir nebze anlamayan bir kaç kişi arasın ne olacak canını mı alacak demiş. tamam o zaman canımızı almayacaksa özel hayata müdahale edecek her şeye izin verelim. ayda bir kaç kez evimizi arasınlar, sosyal medya hesaplarımızı takip etsinler şifreleri polislerde olsun ne olacak, cüzdan araması yetmez canımızı da alacak değil çırıl çıplak soyup baksınlar ne olacak. yazık gerçekten.