Bir de ciddi ciddi hakları yok yazanlar var ya

.Bir ara Tekirdağdayken bir polis aracındaki polislerin bir aracın tekerini söktürüp arama yaptığını bile gördü bu gözler.
Nereye arayamıyormuş .Bir de izin mi alacak bunun için ? İhbar geldi mi adamın donuna kadar arar.İstediğin yere şikayet et hiçbirşey yapamazsınız.