Şahıs Şirketi kurdum mini market açtım
Bakkal tarzı vergi levhası çıkardım fakat ben admob dan da gelir elde ediyorum aylık 1.5 bin tl civarı bunu nasıl gösterebilirim ne yapmam lazım
Şahıs Şirketi Hakkında
4
●314
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 05-11-2022, 03:06:52Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Vergi dairesinden mobil uygulama için gelir elde ettiğinizi ve istisnadan yararlanmak istediğinizi söyleyin size istisna yazısı verecekler , bu yazıyoa birlikte bankada özel bir hesap açtıron ve bu hesabın iban bilgilerini tekrar vergi dairenize bildirin. Bu şekilde yaparsanız fatura kesmezsiniz ve google bankaya her ay parayı gönderdiğinde banka devlet adına otomatik olarak her gelen ödemeden %15 kesinti yapar. Bu kadar. Ayrıca o admob geliri için açacağınoz iban numarasına google dışında hiçbir yerden kesinlikle ödeme almayın.enesimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit:
Fakat bu yöntemi seçmeyip faaliyet kodu ekleterek her ay faturasını da keserek işlem yapabilirsiniz. - 05-11-2022, 12:50:50Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için aylık 1.5 bin civarı kazançta denetime takılırmıyımMaliMevzuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2022, 14:35:22Tabiki şahıs yada kurumların incelemeye girebilme ihtimali her zaman var. Şikayet olma durumu ya da olağan akışında incelemeye girebilirsiniz . Bu geliri vergilendirmenizi tavsiye ederizzenesimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle