• 05-11-2022, 02:19:52
    #1
    Şahıs Şirketi kurdum mini market açtım
    Bakkal tarzı vergi levhası çıkardım fakat ben admob dan da gelir elde ediyorum aylık 1.5 bin tl civarı bunu nasıl gösterebilirim ne yapmam lazım
  • Kabul Edilen Cevap
    • enesimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Şahıs Şirketi kurdum mini market açtım
      Bakkal tarzı vergi levhası çıkardım fakat ben admob dan da gelir elde ediyorum aylık 1.5 bin tl civarı bunu nasıl gösterebilirim ne yapmam lazım
      Vergi dairesinden mobil uygulama için gelir elde ettiğinizi ve istisnadan yararlanmak istediğinizi söyleyin size istisna yazısı verecekler , bu yazıyoa birlikte bankada özel bir hesap açtıron ve bu hesabın iban bilgilerini tekrar vergi dairenize bildirin. Bu şekilde yaparsanız fatura kesmezsiniz ve google bankaya her ay parayı gönderdiğinde banka devlet adına otomatik olarak her gelen ödemeden %15 kesinti yapar. Bu kadar. Ayrıca o admob geliri için açacağınoz iban numarasına google dışında hiçbir yerden kesinlikle ödeme almayın.

      Edit:
      Fakat bu yöntemi seçmeyip faaliyet kodu ekleterek her ay faturasını da keserek işlem yapabilirsiniz.
  • 05-11-2022, 02:21:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Faaliyet kodu eklemeniz lazım. Daha sonra fatura kesebilirsiniz.
  • 05-11-2022, 03:06:52
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Kurumsal PLUS
    enesimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahıs Şirketi kurdum mini market açtım
    Bakkal tarzı vergi levhası çıkardım fakat ben admob dan da gelir elde ediyorum aylık 1.5 bin tl civarı bunu nasıl gösterebilirim ne yapmam lazım
    Vergi dairesinden mobil uygulama için gelir elde ettiğinizi ve istisnadan yararlanmak istediğinizi söyleyin size istisna yazısı verecekler , bu yazıyoa birlikte bankada özel bir hesap açtıron ve bu hesabın iban bilgilerini tekrar vergi dairenize bildirin. Bu şekilde yaparsanız fatura kesmezsiniz ve google bankaya her ay parayı gönderdiğinde banka devlet adına otomatik olarak her gelen ödemeden %15 kesinti yapar. Bu kadar. Ayrıca o admob geliri için açacağınoz iban numarasına google dışında hiçbir yerden kesinlikle ödeme almayın.

    Edit:
    Fakat bu yöntemi seçmeyip faaliyet kodu ekleterek her ay faturasını da keserek işlem yapabilirsiniz.
  • 05-11-2022, 12:50:50
    #4
    MaliMevzuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi dairesinden mobil uygulama için gelir elde ettiğinizi ve istisnadan yararlanmak istediğinizi söyleyin size istisna yazısı verecekler , bu yazıyoa birlikte bankada özel bir hesap açtıron ve bu hesabın iban bilgilerini tekrar vergi dairenize bildirin. Bu şekilde yaparsanız fatura kesmezsiniz ve google bankaya her ay parayı gönderdiğinde banka devlet adına otomatik olarak her gelen ödemeden %15 kesinti yapar. Bu kadar. Ayrıca o admob geliri için açacağınoz iban numarasına google dışında hiçbir yerden kesinlikle ödeme almayın.

    Edit:
    Fakat bu yöntemi seçmeyip faaliyet kodu ekleterek her ay faturasını da keserek işlem yapabilirsiniz.
    Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için aylık 1.5 bin civarı kazançta denetime takılırmıyım
  • 05-11-2022, 14:35:22
    #5
    Kurumsal PLUS
    enesimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için aylık 1.5 bin civarı kazançta denetime takılırmıyım
    Tabiki şahıs yada kurumların incelemeye girebilme ihtimali her zaman var. Şikayet olma durumu ya da olağan akışında incelemeye girebilirsiniz . Bu geliri vergilendirmenizi tavsiye ederizz