enesimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahıs Şirketi kurdum mini market açtım
Bakkal tarzı vergi levhası çıkardım fakat ben admob dan da gelir elde ediyorum aylık 1.5 bin tl civarı bunu nasıl gösterebilirim ne yapmam lazım
Vergi dairesinden mobil uygulama için gelir elde ettiğinizi ve istisnadan yararlanmak istediğinizi söyleyin size istisna yazısı verecekler , bu yazıyoa birlikte bankada özel bir hesap açtıron ve bu hesabın iban bilgilerini tekrar vergi dairenize bildirin. Bu şekilde yaparsanız fatura kesmezsiniz ve google bankaya her ay parayı gönderdiğinde banka devlet adına otomatik olarak her gelen ödemeden %15 kesinti yapar. Bu kadar. Ayrıca o admob geliri için açacağınoz iban numarasına google dışında hiçbir yerden kesinlikle ödeme almayın.

Edit:
Fakat bu yöntemi seçmeyip faaliyet kodu ekleterek her ay faturasını da keserek işlem yapabilirsiniz.