Turkcell Pasaj kullanan var mı aramızda? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Turkcell Pasaj kullanan var mı aramızda?
2
●
82
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Turkcell Pasaj kullanan var mı aramızda?
03-11-2022, 20:40:58
#1
ARMedya
Telefon almayı düşünüyorum, aranızda Turkcell pasaj kullanan var mı? memnun kaldınız mı
04-11-2022, 00:31:59
#2
Monolith
Ben de merak ediyorum.
04-11-2022, 00:34:49
#3
arberotum
geçen bir kaç ürün baktım en az 2-3 katı oluyor taksitlendirince örneğin , monitör baktım peşin 7 ise taksitlenince 18k fiyat veriyor. acayip kazık.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler