• 03-11-2022, 20:40:58
    #1
    Telefon almayı düşünüyorum, aranızda Turkcell pasaj kullanan var mı? memnun kaldınız mı
  • 04-11-2022, 00:31:59
    #2
    Ben de merak ediyorum.
  • 04-11-2022, 00:34:49
    #3
    geçen bir kaç ürün baktım en az 2-3 katı oluyor taksitlendirince örneğin , monitör baktım peşin 7 ise taksitlenince 18k fiyat veriyor. acayip kazık.