Konu
Turkcell Pasaj kullanan var mı aramızda?
04-11-2022, 00:34:49
#3
arberotum
geçen bir kaç ürün baktım en az 2-3 katı oluyor taksitlendirince örneğin , monitör baktım peşin 7 ise taksitlenince 18k fiyat veriyor. acayip kazık.