• 03-11-2022, 12:14:07
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    1 hafta önce çenemin altında bozuk para büyüklüğünde bir alanda sakalın döküldüğünü gördüm. Hiç dikkat etmemiştim, makine ile sakalımı düzletirken gördüm.
    Daha önce böyle bir problem yaşayıpta tedavi olan oldu mu yada nasıl bir süreç yaşadınız yardımcı olursanız çok memnun olurum.

    Doktora gitmeden önce tecrübe eden arkadaşlardan dinlemek isterim, bu problem geçer mi kalır mı ne olur süreç nasıl işler.

    Teşekkürler.
  • 03-11-2022, 12:16:39
    #2
    darpkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,

    1 hafta önce çenemin altında bozuk para büyüklüğünde bir alanda sakalın döküldüğünü gördüm. Hiç dikkat etmemiştim, makine ile sakalımı düzletirken gördüm.
    Daha önce böyle bir problem yaşayıpta tedavi olan oldu mu yada nasıl bir süreç yaşadınız yardımcı olursanız çok memnun olurum.

    Doktora gitmeden önce tecrübe eden arkadaşlardan dinlemek isterim, bu problem geçer mi kalır mı ne olur süreç nasıl işler.

    Teşekkürler.
    Bir kaç yıl önce yaşadım aynı şekilde çenemin yanında olmuştu. Doktor stresten kaynaklı olduğunu söylemişti galiba bir şeyleri kafaya takıyorsunuz bilerek veya bilmeyerek.

    Beklesem düzelir diye düşündüm ama belli bir süre sonra büyümeye devam etmişti, vakit kaybetmeden cildiyeye gidin. 2 adet jelimsi ilaç veriyor düzenli kullanmanız durumunda 1-2 ay içinde düzeliyor.
  • 03-11-2022, 12:17:46
    #3
    Eczaneden bunun için yapılmış bir ilaç var sıvı bir ilaç süruyorsunuz o bolgeyi yakıyor , yara oluyor yara geçince o bölgede iyileşiyor. yada sarımsak surerek o bölgeyi tahriş edin yara olana kadar .
    Geçmiş olsun.
    Stresten bu aralar uzak durun.
  • 03-11-2022, 12:22:34
    #4
    Bundan 2 yıl eve yaşadım ama bozuk para büyüklüğünde değil daha küçük boyutta. Sürekli traş oldugum kuaföre gittim önce zımpara gibi birşeyle o bölgeyi kazıdı, akabinde pamuğun üzerine bir sıvı döktü bayağı yakıcı asit gibi birşeydi, bölgeye uyguladı ve kısa bir süre sonra normalede döndü. Ogün bugün daha rastlamadım..
  • 03-11-2022, 12:31:25
    #5
    AtakanAtes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç yıl önce yaşadım aynı şekilde çenemin yanında olmuştu. Doktor stresten kaynaklı olduğunu söylemişti galiba bir şeyleri kafaya takıyorsunuz bilerek veya bilmeyerek.

    Beklesem düzelir diye düşündüm ama belli bir süre sonra büyümeye devam etmişti, vakit kaybetmeden cildiyeye gidin. 2 adet jelimsi ilaç veriyor düzenli kullanmanız durumunda 1-2 ay içinde düzeliyor.
    Bende doktora gitmeyi düşünüyorum hocam bi bakıcam, teşekkür ederim.

    jojogram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eczaneden bunun için yapılmış bir ilaç var sıvı bir ilaç süruyorsunuz o bolgeyi yakıyor , yara oluyor yara geçince o bölgede iyileşiyor. yada sarımsak surerek o bölgeyi tahriş edin yara olana kadar .
    Geçmiş olsun.
    Stresten bu aralar uzak durun.
    Sarımsak ne kadar etkili hocam bilmiyorum herkes sarımsak diyor Aktarlarda bi ilaç satılıyor muş sanırım sizin dediğinize benzer onada bakıcam.
    Teşekkür ederim hocam.

    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan 2 yıl eve yaşadım ama bozuk para büyüklüğünde değil daha küçük boyutta. Sürekli traş oldugum kuaföre gittim önce zımpara gibi birşeyle o bölgeyi kazıdı, akabinde pamuğun üzerine bir sıvı döktü bayağı yakıcı asit gibi birşeydi, bölgeye uyguladı ve kısa bir süre sonra normalede döndü. Ogün bugün daha rastlamadım..
    Bende siz böyle yazınca berberimi aradım, oda direk dedi aktarda bir ilaç var müşterilerime onu aldırıyorum iyi geliyor diye. Buda aklımda hocam teşekkür ederim.
  • 03-11-2022, 14:28:59
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Daha önce bir kaç kez yaşamış birisi olarak;
    Önce bir iğne yardımıyla sakal kıran olan bölgeyi kanatıyorsun.
    Daha sonra dövülmüş sarımsağı o bölgeye yediriyorsun.
    Bunu 2 gün içerisinde hem sabah hem akşam yaparsan bir şey kalmıyor.

    Tıbbi durumları bilmiyorum. Eczane ve doktor nasıl etkiliyor bilmiyorum. Ben bu şekilde atlattım.
    Genellikle stres kaynaklı oluyor. Ancak bazı durumlar için genetik olması da muhtemel.
    Geçmiş olsun.